Hřbitov domácích zvířat IIRecenze
děs..

Děs a hrůza hned od začátku. Je to nudný film a některé scény jsou dost trapné (např. ten hrozný začátek). Nechápu jak mohli natočit takovou blbost a to má být pokračování prvního dílu?:( Fakt hrůza..

10%

Lucka Venturová
28.1.2005, 21:50

Nevydarené pokračovanie

Veľmi nepodarené pokračovanie už aj tak slabej jedničky. No dvojka nemá s jedničkou (tobôž s novelou Stephena Kinga) okrem názvu a oživovania mŕtvych na indiánskom cintoríne nič spoločné. "Navrátilci" sa chovajú úplne inak, ku niekomu sa chovajú normálne, k niekomu nie. Príbeh je od veci, väčšina scén a dialógov je neuveritelne trápna a jediné, čo za niečo stojí je pár vydarených hororových scénok.

30%

13.9.2003, 22:05

Klišovité pokračování

Pokud si myslíte, že pro to, aby vzniklo pokračování filmu, musí ten první nejprve sklidit pořádnou dávku úspěchu a musí být i pokud možno s otevřeným koncem, potom vás stejně jako mě vyvede z omylu toto dílo. Hřbitov domácích zvířat II podle mě totiž nesplňuje ani jedno z výše uvedených kritérií. Řekl bych, že ačkoliv Hřbitov domácích zvířat byl opravdu kvalitní snímek, (nebál bych se ho dokonce ani zařadit mezi nejlepší přepisy Kingových děl) žádná senzace se v souvislosti s ním přesto nekonala a o nějakém otevřeném konci ani nemluvě.
Budiž, tvůrci si vznik pokračování nejspíš dokázali zdůvodnit. Bohužel se však už nedokázali odprostit od klišé, kterými se takové filmy vyznačují. Asi je nemá smysl ani jmenovat - originality ve Hřbitově II zkrátka moc nehledejte. Jediné, co jsem od filmu čekal, byly nějaké kvalitní vizuální efekty - musím ovšem říct, že ani z této stránky jsem nebyl příliš spokojen.
Závěr filmu pak spíše než hrůzu vzbuzuje ironický úsměv.

40%

21.2.2002, 18:54