Noční letecRecenze
BYL JSEM SPOKOJEN

NÁHODOU MUSÍM ŘÍCT ŽE PODLE TAK SKVĚLÉ POVÍDKY SE NATOČIL DOCELA DOBRÝ FILM,JASNĚ ZELENÁ MÍLE TO NENÍ ALE DÁ SE NA TO KOUKAT A TO U VĚDČINY FILMOVÝCH ADAPTACÍ PODLE KINGA FAKT NEJDE,KDYŽ TO NEUMĚJÍ AT TO SAKRA NETOČÍ,ZLATÉ KNÍŽKY.ALE NA TOHLE SE KOUKAT DÁ.

80%

21.7.2009, 01:42

noční letec

upíři, upíři, upíři... dneska je to samý upír, ale přiznejme si - komu z nás to vadí? každý z nás má rád tyhle filmy a každý alespoň jeden film s upíry viděl. takže sem s nimi, čím víc tím líp. když jsem zjistila, že existuje další zpracování kingovy povídky, tak sem se zděsila, protože z předchozích zkušeností vím, že z povídky nejde udělat film stejně kvalitní jako povídka samotná. no možná že to jde. i když několik much tenhle film má, tak i přesto je skvělý a nikdo by neřekl, že jeho předlohou byla kratičká povídka. takže si tenhle film rozhodně nenechte ujít, stojí za to. hlavně vyvrcholení filmu je perfektní, typický kingovský konec..

90%

14.4.2007, 13:19

Více nočních letců!

Tedy samořejmě ne ve skutečnosti. Jen to ne. Ale na filmovém plátně? Rozhodně ano. Zase jeden z mála výjimečných případů, kdy film překonává svou literární předlohu. Ta předloha je ve formě poměrně krátké povídky a rozhodně není špatná. Film je prostě lepší. Je to opět 'real horror'. Žádný z Kingových fandů by si ho neměl nechat ujít. PS: Zdržovat se nebo dokonce vydávat se v noci na opuštěná venkovská letiště poblíž státu Maine je v e l m i špatný nápad.

90%

15.3.2004, 00:54

Standardní horor.

Nejdřív jsem četl povídku, pak teprve viděl film. V tomhle případě se tvůrci filmu odchýlili od literární předlohy (mimochodem vyšla pod názvem Noční pilot) – což ostatně není nic neobvyklého. Ale předělaný závěr…to se mi nelíbí. Film pak vyznívá jinak, než povídka. Ale horor je to dobrý, za půjčovné ve videopůjčovně nebudete litovat peněz.
Co se tématu týče, jedná se klasiku. Upír, i když modernizovaný pomocí Cessny 337 Skymaster je patřičně upírovatý – maska dostatečně odporná, film má napětí i atmosféru, každopádně se nebudete nudit. Divák je sice ochuzen o možnost si „hrůznou scénu“ představit sám podle svojí fantazie, krvavé scény dostává naservírovány až na obrazovku, ale proč ne. Vyprávět děj je nesmysl, připravili byste se o zážitek z filmu. A pokud si přečtete po filmu ještě literární předlohu, nic se nestane. V té přece jen víc rozeznáte Kingův rukopis.

70%

Rudolf Truxa
1.3.2004, 14:53

Nocni letec

tento fil som mal moznost vidiet na nemeckej satelitnej stanici, no nakolko neviem po nemecky je to zaujimavy film po ktorom patra jeden reporter z uspesneho casopisu. Letec, ktory lieta na ciernom lietadle v noci a pristava na mesich letiskách a terorizuje a zabija ludi brutalny m sposobom. Reporter sa chcel tymto objasnenim stat uspesnym reporterom nakoniec sa mu to podarilo ked mal v zaverecnej scene takpovediac halucinacie ako na nho idu znetvoreny ludia. prichiteny ako seka do uz mrtvych ludi ktorych zabil letec ho usvedci pred policajtami a ty nesetrie kulkami. Takto sa stane uspesnym vo svojom casopise kde je na tytulnej strane a pribeh o tajomnom letcovi dopise jeho kolegina, ktora chcela mu pomoct vypatrat zahadneho letca. nakoniec sa ona stala uspesnou reporterkou vdaka mrtvemu kolegovi. Chcel by som vediet kto bol ten letec pretoze som nerozumel po nemecky, azaujali ma takzvane kopky cohosi v com sa ryli cervici, co som nepochopil. hrozna tvar letca ma naozaj vystrasila azase zauradovala pocitacova animacia. hodnotim 8 film nie je ndny a budete sa pri nokm trochu bat ak ho budete bedete pozerat neskoro v noci

80%

23.1.2004, 20:32

Noční letec

Shledl jsem snimek Nocni letec, popravde jsem si od toho moc nesliboval, ale byl jsem pomerne mile prekvapen, protoze natocit se to povedlo vcelku slusne. Nocniho letce jsem necetl, takze muzu hodnotit pouze filmove dilo. Herecke obsazeni mi sedelo a tajemna atmosfera me provadela celym filmem az do konce, ktery byl velmi zajimavy. Upiri letadlo nahanelo hruzu a zaverecnou scena v letistni hale se mi take libila. Ted strucne o cem film je. Reporter se vydava po stopach vraha, ktery v noci terorizuje svymi vrazdami mensi letiste, kdo to je a proc to dela prozrazovat nebudu, prisli by jste o zazitek. O umelecke dilo se nejedna, ale rekl bych ze zabavu tento film poskytne.

70%

17.12.2003, 15:17

Noční letec