Běžící mužRecenze
50%

Arnold tomutu filmu svou přítomností uškodil. Celkově se mi to nelíbilo, ale na film vzpomínám s nostalgií, začátky tv nova, mládí... Šílenost tv show které stále přitvrzují mohou možná někdy dosáhnout tohoto rozměru - takže jako varování to asi nebral nikdo vážně...

50%

Emil Dvorský
15.2.2010, 10:34

Muž na úteku

Klasicky akcny film s prvkami sci-fi. Typicky akcny Arnold Schwarzenegger s minimom mimiky. Jednoznacne lepsie hodnotim film Total Recall, ktory ma podobny namet. S knihou sa film ani porovnat neda, keby som hodnotil knihu tak tej davam jednoznacne 100% a filmu maximalne tak 60% a to preto ze tam hra americky guverner. A mozno aj buduci prezident, ale to neprebiehajme :-)

60%

30.12.2009, 08:18

Running Man

Na to, že tento film už je nějaký ten pátek starý, tak jsem měl tu čest ho vidět, teprve asi před rokem. Samozřejmě jsem viděl v programu napsáno, že je to podle předlohy S. Kinga, takže jsem byl pln očekávání. Ale po shlédnutí jsem byl dost zklamán, dalo mi hodně práce to dokoukat do konce. To s Kingovou knihou mělo společný jen název, jinak je to takový klasický akční film z osmdesátek....

40%

Martin Čimbura
29.4.2009, 11:06

Slabota

Film má s knihou společný pouze název.Film jsem viděl jako děcko a už v té době mne nijak nenadchl, i kdyz na druhou stranu musim říci,že na Arnolda Schwarzenegra to byl docela dobrý výkon.Na svou dobu možná průměrný film z devadesátých let,ale dnes bych jej po pár minutách musel vypnout.Dlouho jsem nevěděl,že předlohou pro tento film měla být kniha od Stephena Kinga.Do dnes jsem se neodhodlal knihu si přečíst - velkou zásluhu na tom má shlédnutí tohoto braku.Velká slabota!

10%

18.9.2006, 08:15

Škvár.

Škvár, který mě naštěstí neodradil od toho abych si koupil Kingovu knihu. Ještě štěstí, že byla jedna z prvních, která u nás od něj vyšla. V pozdějších dobách bych si ji už asi nekoupil - tak špatný dojem ve mě ten film zanechal. Ale tehdy jsem díky dobrému dojmu z těch pár vyšlých kingovek ještě zariskoval, a nelituji dodnes. Že mám hodnotit film? Aha. Takže: Škvár. Těch pár povedených drobků, co tam zůstalo hlavně díky kvalitní předloze, nezachrání můj zoufalý pocit z této akční splácaniny. Zdá se, že Running Man na kvalitní filmovou verzi stále čeká. I když se obávám, že už je asi pozdě.

10%

9.10.2005, 04:45

utíkej dokud můžeš!!!

Tento film mám velmi rád. Je fakt, že jsem ho poprvé viděl kdysi dávno v dobách minulého režimu a hlavně protože v něm hrál ten svalovec a akční boucháč barbar Arnold! Náhodou rád vzpomínám na videokazety předabované jedním týpkem :-)) Po pár letech jsem zatoužil ho znovu vidět a jaké bylo mé překvapení, když mi ho kamarád půjčil ještě s tím old school dabingem :-)) Dnes už nepovažuji za prioritu viděl (jakýkoli) film s Arnoldem, vlatně panem politikem, ale ty staré filmy, ke kterým jsem si získal náklonost v dětství mám prostě rád! Z dnešního pohledu jsou to spíš kraviny, ale.......co si v mládí oblíbíš...... Samotný příběh je velmi povedený a filmové zpracování mu zas tolik neubralo. Old Classic

90%

BeeSee
1.6.2005, 15:24

???

A co má tenhtle film kromě jména hlavního hrdiny společného s Kingovou knihou? Ach, ano... velkou televizní show nesoucí název Running man, ale už i ta je o něčem jiném. Film se určitě líbí všem fanouškům Arnolda, ale mně ne... a není to tím, že se k těm fanouškům nepočítám. Asi byla chyba, že jsem čekala nějakou podobnost s údajnou předlohou, asi jsem to neměl dřív číst... ale stalo se... a já nemůžu jinak, než zklamaně hodnoti třicítkou.

30%

28.2.2005, 23:08

Jiný pohled na film

Většina špatných hodnocení je asi proto, že většina nejdříve četla knihu a poté s nadějí shlédli film. Já měl to štěstí, že jsem nejdříve viděl film a to ve svých 15 letech, zrovna ve vlně Arnoldů a Stallonů (který jsem žral). V té době to byl pro mě naprosto svělej film. Měl svalnatýho hrdinu, kterej se nenechal zastrašit a bojoval za svobodu. Za pár let jsem si přečetl knihu a zjistil , že je z 90% o něčem jiném. Ale ani poté jsem na film nezanevřel a když se dnes na něj dívám tak si připomenu tu "bezstarostnou" dobu v mládí. Prostě na tu dobu dobrej akční film.

80%

Petr Koudelný
25.2.2005, 17:20

Arnie ako Ben

Ani si uz presne nepamatam, ci som skor videl film alebo cital knihu, ale asi to bol film. Neovplyvnilo to vsak moju snahu knihu precitat.

Musim suhlasit s niektorymi uz vyslovenymi nazormi a hodnoteniami. Tu sa hodnoti film nie kniha. Samozrejme ze kazdy hned porovnava sfilmovanu adaptaciu a kniznu predlohu, ale popritom sa da ohodnotit aj film. Najlepsie sa s hodnotenim, podla mna, vysporiadali ti z Vas, ktori osobitne ohodnotili film a osobitne knihu (resp. ich porovnanie). Este by som mohol zdoraznit aj tu skutocnost, ze sfilmovat Stevove dielo nie je vobec jednoducha zalezitost

Ako uz napisali ini, a kvoli tomu zadupali film do zeme, z knihy filmari zobrali len zakladnu myslienku - clovek sutaziaci v hre organizovanej jedinou vseovladajucou a mienkumasirujucou televiziou, v ktorej ide o zivot. Cim dlhsie hrac ostane na zive tym viac penazi jeho blizky dostanu, co vyzaduje kopu vrazdenia a litre krvi. A to je koniec spojitosti. Vlastne nie celkom - este si filmari prevzali nasilie a brutalitu, ktore vsak dost sprofanovali (Proste na Stevov opis to nema).

Film ako taky sa mi pacil asi do tej mieri aku som od Arnieho cakal. Je to klasicke scifi (ktore mam rad), v ktorom sa pohybuje vela od tiel oddelenych udov. Arnie zahral to co potreboval a vsetko sa skoncilo stastne az kym vsetci nepomreli na starobu alebo hospodarsku pilu zarezanu v hlave :-).

No dobre, budem pozitivny, tak za 60%

60%

16.12.2004, 13:14

Běžící muž

Po přečtení knihy Běžící muž jsem hned chtěla vydět jeho filmové zpracování, protože příběh samotný mě velmi zaujal. Byla jsem zvědavá na scénu z letadla, kde hlavnímu hrdinovi lezou střeva z břicha apod. , ale film mě velmi zklamal. Našla bych jen několik málo věcí, které má s knihou společného. Vím, že někdy není na škodu udělat "pár" změn, ale co je moc to je příliš. Film mi přišel moc jednoduchý a prostý, jako Arnold, proto dávám jen 40%.

40%

8.11.2004, 19:44

Proč tak špatné hodnocení???

Musíme si uvědomit, že film i knížka jsou každá o něčem úplně jiném. Podle mě film zas tak špatnej není, alespoň mě se líbil-možná to je tim, že Arnolda mam docela ráda i když není každej jeho film dobrej. Běžící muž je sice o něčem jinym než knížka, ale zaslouží si určitě vyšší hodnocení než 10%, nebo 20% , jak nekteří dávají. Já osobně dávám 70%, protože jsou i lepší filmy.

70%

**Merykara**
3.11.2004, 20:02

No hrůza

Zcela souhlasím s předchozí recenzí. Osobně jsem nejprve viděla film a teprve pak četla Běžíciho muže a musím říct...díky bohu, protože ty dvě věci spolu nemají nic splečného. Ale stávají se i takové věci, takže můžu jen doporučit...radši si to přečtěte!

20%

3.11.2004, 13:42

Nuda, nuda, šeď, šeď

Jak říká klasik J. da Cimrman - Škoda času a peněz. Ukázka toho, jak z vynikajicí knížky lze udělat velice podprůměrný film. Děj prakticky neodpovídá vůbec knize a americký happy end je jen tou pomyslnou "třešničkou na dortu" ubohosti filmu. Teda ne, že by Arnold točil nějaké duchaplnější filmy, ale na nějaký se občas i koukat dá. Ovšem běžící muž je, podle mého názoru, opravdu ztráta času i pro skalní příznovce Arnieho.

10%

11.5.2004, 10:06

Utéct od Běžícího muže!

Docela přesně to vystihl recenzent Michal Zizlavský, který napsal, že to je klasická Arnoldovka, která náhodou nabrala inspiraci u Kinga.
I když podle mě je to spíš podprůměrná Arnoldovka, která nemá s Kingem/Bachmanem co dělat. Být fandou Arnieho, dám tak 65%, jenže jsem fanda Kinga, tak bych dal tak 40%.
Herecké výkony jsou průměrné, efekty podprůměrné, nakonec to na vidím tak na 50%...

40%

10.5.2004, 20:36

Běžící muž

Vzhledem k tomu, že se tady hodnotí film a ne kniha, tak ohodnotím film jako takový. Knihu jsem zatím nečetl a vím, že Běžící muž má s Mužem na útěku od Kinga pramálo společného, ale jako fanoušek Arnolda Schwarzenegra bych film hodnotil jako docela slušný.Prostě je to film podle mého vkusu. Možná, až si to přečtu v knižním provedení,tak názor změním. Ale zatim 80%

80%

24.4.2004, 18:57

Akční nuda

Vážení přátelé, tak takhle tedy ne. Může mi, prosím, někdo říct, co má onen snímek společného s Kingem/Bachmanem? (Kromě názvu a jmen několika postav, pochopitelně) Steroidový Arnie rozdává jednu ránu za druhou, za což si v závěru vyslouží srdíčko sličné ženštiny... ale takhle to v knize přece vůbec není!!! Nemá cenu ztrácet čas sledováním tohoto díla (?!)

10%

Vašek Brachtl
19.4.2004, 10:28

Arnoldovsky propadak

Ufff. Na snimek Bezici muz jsem slysel vetsinou negativni kritiky, ale ani ty me neodradily od jeho shlednuti, cehoz jsem nakonec celkem litoval.

Prvni veci, ktera me nepotesila, bylo zanr. Rozhodne bych si dal radeji klsickeho hororoveho Kinga nez sci-fi Bachmana.
Dalsi vec, ktera mi ve filmu nesedela, byla role hlavniho hrdiny. Nevim proc, ale neprirozena sebevedomost a samoliby rakousky usemv Schwarzenegera mi absolutne nesedel. Samotny herecky vykon nebyl az tak spatny. Naproti tomu uloha moderatora (arogantni necitlivy "vladce sveta") show Running man (ted si nevzpomenu jak se jmenoval) byla zvladnuta pomerne dobre. Ostatni herecke vykony se daji oznacit jako prumerne. Efekty ve filmu, i kdyz se vezme v uvahu rok natoceni 1987, byly rovnez podprumerne. Spousta jinych, i strasich filmu, ma efekty rozhdone lepsi. Jeste by se nasly dalsi veci, ale to uz necham byt.

Skoda, ze jsem jeste necetl knizni predlohu, ktera, jako uz to byva a jak doufam, bude rozhodne lepsi nez film samotny.

Ale prece jen jednu vec pochvalim - jakousi nadcasovost, co se tyka mysleni lidi. Nezda se vam, ze jakysi nelidsky lidsky svet ve filmu se napadne podoba tomu nasemu?

20%

11.3.2004, 07:36

Utíkej zajíci

Celý problém tohoto filmu je v tom, ze se na nej nesmíte dívat jako na remake Kingova románu. Je to proste jen dalsí akcní Arnoldovka, která jen náhodou nabrala ispiraci v Kingove díle.

60%

Michal Zizlavský
23.12.2003, 21:05

Nepochopená kniha

Myslím, že celý problém s filmom spočíva v tom, že jeho tvorcovia nepochopili Kingovu knihu ba možno ju dokonca mnohí ani nečítali. Zostáva len dúfať, že sa niekto rozhodne ju natočiť znova.

20%

pinocchio
13.12.2003, 16:26

Ani Arni nepomohl

Film Running Man neměl s knihou skoro nic společného - Kingova kniha byla výborná, ale film byl opravdu hrozný a s knihou souvisel opravdu málo. Je to podle mě jeden z nejhorších filmů podle Kingových knih - kdybych jej viděl před tím, než bych si přečetl knihu, asi by mě to odradilo.

10%

19.10.2003, 09:52

Běžící muž

Po přečtení knihy, která byla podle mě velice dobrá a shlédnutí filmu musím konstatovat, že spolu vůbec nesouvisí. Jen ten název a budoucnost je stejná. Jinak film podle mého názoru není špatný, Arnold odvádí svůj herecký standard, i když je fakt, že hapyend tomuto filmu nepřísluší.

70%

8.10.2003, 15:50

Kinga vynechte!

Po přečtení kritizujících recenzí na tento film jsem se také rozhodl jednou přispět. King napsal úchvatnou a strhující knihu Running man, kterou jsem přečetl doslova jedním dechem. Tento román má v sobě akci, napětí, je tu možná i něco z hororu. Tohle však není recenze na knihu nýbrž na film Běžící muž. Film, který je na motivy románu Stephena Kinga, nemá skutečně s dílem Nekorunovaného krále hororu nic společného.
Pokud jste všímaví, mohli jste si všimnout, že v úvodních titulcích je psáno, že film je natočen podle románu Richarda Bachmana(tedy pseudonym Stephena Kinga, jak každý fanda jistě ví). To je pro Stephena osvobozující, protože kdyby nějaký člověk od něho nečetl ani jednu knihu a chystal se k tomu,ale nejprve by shlédnul film Běžící muž,aby si udělal obrázek o tom, jakže to ten slavný spisovatel vlastně píše, rychle by si rozmyslel jestli má vůbec cenu otvírat nějakou z jeho proslavených knih.

(Nutno však podotknout, že King tehdy napsal Running manna skutečně pod pseudonymem Richard Bachman/avšak u nás tato kniha vyšla již od spisovatele S. Kinga).

Když vezmeme film aniž by jsme brali v úvahu jeho původ, nemůžu řict, že by byl špatný. Je to obyčejné průměrné béčko, v němž je pár zajímavých věcí.
Hrůzu mi ale přeci jen něco nahnalo. Je to ten neskutečně trapný a únavný happyend, kterého se americké filmy snad nikdy nezbaví.
King to prostě neni!

50%

8.10.2003, 14:52

vtip?

Po zhlédnutí tohohle filmu jsem se nemohla zbavit dojmu,že si tvůrci udělali z knížky legraci.Ačkoliv mě legrační nepřišla.Podle mě tenhle film jen odradil případné čtenáře od Running Mena.

10%

@>-'-)-,- |||
3.10.2003, 08:02

asi tak

Kniha je v celku slusna a gradacia na konci dosahuje mach 3.film je abs. shit.arnolda mam celkom rad ale ze sa dal nahovorit na takuto zlataninu hmmm.holt nemoze byt kazdy dokonakly.lepsie ako dratom do oka

20%

17.9.2003, 11:00

Zlý film

Aj keď ide o sfilmovanie jednej zo slabších Kongových kníh, film jej nesiaha ani po členky. Arnold tu podáva svoj štandardný neherecký výkon a ostatní herci nie sú o nič lepší. Film je nudný a o napätí nemôže byť ani reči. Keby tu nehral Arnold, film by do mesiaca od premiéry zapadol prachom. Je to len slabé "béčko", akých sa točia stovky.

30%

5.9.2003, 21:19

Porovnání

Nejprve jsem samozřejmě viděl film.Arnold, hvězda, snímek se mi docela líbil. Teprve po čase, když jsem se stal "Kingologem", jsem si přečetl knihu a byl jsem rozčarován. Film má s knihou společné akorát to, že se v něm pořádá závod

40%

21.8.2003, 03:40

26 recenzí