Mrtvá zónaRecenze
seriál?

když jsem zjistila, že existuje seriál mrtvá zóna, tak jsem měla trochu smíšené pocity, protože jak se podle knížky dá natočit seriál? stejně ale když jsem zjistila, že poběží v televizi, neodolala jsem a koukala se. ze začátku se mi to líbilo, všechno šlo podle knížky a vypadalo to zajímavě. postupně se ale kvalita začla snižovat, což je samozřejmé, protože se všechno začalo natahovat a ztrácelo to na originalitě, takže jsem ztratila motivaci seriál dokoukat dokonce. tím ale nechci ostatní odradit, takže pokud jste seriál neviděli, tak v případě, že jej budou opakovat, doporučuju kouknout se a udělat si na něj vlastní názor. ne každému se to nemusí líbit a třeba právě vám se líbit bude. dávám mu 70% za předlohu a za dobrý nápad, i když podle mě ne moc povedený

70%

14.4.2007, 13:54

NĚKDY MÉNĚ ZNAMENÁ VÍCE

Když jsem si všimla, že má běžet seriál Mrtvá zóna, byla jsem mile překvapena. Sice běžel hodně pozdě v noci, ale nemohla jsem si to nechat ujít. Seriál začíná podobně jako kniha, stane se automobilová nehoda, kdy John Smith upadne do kómatu a probere se až po pár letech. No a teď se už kniha a film značně liší. Smith začíná řešit různé případy a jak jinak než vizí. Pomáhá i místní policii v čele s šerifem Benrmenem, který je se Smithem spojen i soukromě. Jeho vize jsou velmi různorodé, prolíná se minulost s budoucností. Čím jsou vize častější, tím horší je Johnův zdravotní stav. Závěr seriálu je jak se dalo čekat velmi překvapivý a opět končí kingovsky. Víc neprozradím, jen to,že kniha a seriál je úplně něco jiného a nedá se to srovnat. Můj osobní názor na seriál je ,že od začátku až do poloviny super, pak to už začínají natahovat. Myslím si ,že se snažili na tom vydělat a ve finále už to nezvládali. Ale nechci vás od dívání odradit, protože to určitě stojí za to.

70%

marketa klimsova
15.7.2006, 17:08