Dům v růžíchRecenze
Rose red

Hrátky s obrovským krásným domem obrostlým břečťanem (nebo něčím na ten způsob), ve kterém straší jeho temná minulost, není žádným novým tématem ke zpracování. Přestože scénář napsal Stephen King, tak k dokonalosti má film daleko. Dům je nádherný a je skutečně strašidelný, některé nápady jsou originální, ale bohužel se většinou stočí v klišé (což asi moc nepřekvapí, vícéméně mají všechny filmy se strašidelnými domy tu samou kostru). Některé pokoje byly velice umně udělané, ale vzhledem k tomu, že dům měl mít kolem sta pokojů, tak mi už trochu vadilo, že hlavní hrdinové pořád bloudili do těch samých pokojů.... Ale je to celkem pěkně natočené, a proto i přes značnou délku, se na to dá podívat a mít z toho relativně dobrý pocit. Je škoda, že se film tak hezky rozjíždí, ale ke konci tolik brzdí... myslím, že to finále se moc nepovedlo. Dávám 3/5

60%

13.7.2008, 14:36

Rose red

Tento film jsem sháněla strašně dlouho. Řekla mi o něm kamarádka, která o něm také věděla od kamarádu. Když jsem ho nedávno sehnala, tak jsem byla asi nejšťastnější člověk. Film mě od začátku zaujal. Měj velmi zajímavý děj a konečně to bylo něco jiného než další filmy ve kterých hraje hlavní roli nějaký dům. Hodně se mi také líbilo, že to bylo něco jiného než ostatní horory, ve kterých přesně vím, co se stane. Vždycky, když sem nečekala, že se něco stane, tak se něco stalo, a když jsem to čekala, tak se nic nestalo... Opravdu klobouk dolů...

100%

Kačka Černohorská
6.5.2006, 13:29

Rose red

100%

Kačka Černohorská
6.5.2006, 13:29

Děs v Domě v růžích

Zpočátku jsem byl skeptický - strašidelných domů už jsme všichni (alespoň v uměleckých dílech) zažili tolik, že jsem si říkal, co nového tak ještě můžeme vidět. A ejhle, přece jenom. Nebudu popisovat děj, kdo viděl, zná, kdo neviděl, nechť se nechá překvapit. A já byl překvapen mile. Velmi slušné herecké výkony, atmosféra alespoň pro mne opravdu děsivá, jediná výtka je určitá, a myslím že zbytečná, rozvláčnost. Nicméně řada efektů stojí za to (silně na mě zapůsobil jednak zrcadlový sál, jednak "nekonečná" chodba. V kontextu žánru jedna z lepších TV sérií.

90%

Ivan Švanda
7.6.2005, 06:33

docela dobrý

Myslím, že kdyby King místo scénáře napsal knížku, byla by určitě o dost lepší. Přesto se mi film líbil. Samozřejmě mohl být propracovanější a naopak nemusel být tak fádní, ale pořád byl o dost lepší než horory typu Vřískot.

50%

4.5.2005, 18:17

Dům v růžích

Pravda - asi se nejedná o horor, u kterýho by se někdo podělal strachem, ale rozhodně bych Dům v růžích kvůli tomu nerad kritizoval.
Výkony (neznámých) herců jsou poměrně kvalitní (až na hlavní hrdinku) a film je hlavně velmi podařený po vizuální stránce. Role S. Kinga je taky skvělá :-)
Alespoň se S.K. povedlo vnést do tématu strašidelných domů něco trochu nového....

90%

23.3.2005, 14:07

Ne, sorry, ale ne

Tohle prostě není horor, alespoň mě to neviděsilo. I když podle některých mám značně posunutý "prách děsu" obávám se, že tenhle film by neviděsil ani pětileté dítě. Skvěle napsaný scénář vzal do ruky zjevně chlap, který nevěděl, co činí. Používá tolik klišé, že jsem je o pěti minutách přestala počítat. Já vím, co si řeknete: "Je to přece film o strašidelném domě. Tady už nelze najít nic nového." Já si ale myslím, že lze.
Např. skvělá myšlenka, že dům roste a žije sám od sebe, by se dala využít i jinak než jeho tajemným šepotem. A duch holčičky? Proboha to už tady přece bylo. I když musím přiznat, že její ruka mě zaskočila.

30%

Lucie Šimůnková
20.3.2005, 19:28

líbí se mi, zatím

Viděla jsem v televizi první dvě části tohoto filmu a moc se mi líbily. Není to podle mě sice horor, ale líbilo se mi to. chtěla jsem se podívat i na poslední část, ale zatím jsem k tomu neměla příležitost.Kokal se na to můj táta a říkal jak se na takovou blbost můžu koukat, tak nevim jestli se mám těšit nebo spíš ne. Všimla jsem si tam i S.K. v roli donašeče pizzy a docela mě to překvapilo, že tam hraje a ještě k tomu tak malou roli.

20%

28.2.2005, 14:15

Dům v růžích.

Co můžu říct k téhle televizní sérii. Velké těšení, velké zklamání. Kdyby S.K. nebyl pod touhle trilogií „podepsán“, mohl bych se utěšovat, že mu to filmaři „zkazili“, ale tohle dílko si vyprodukoval sám. Směs čarovných rekvizit, motivů a postav, které už jsme někde videli, nebo četli v trošku lepším provedení, rozvleklost a zbytečná komplikovanost, nuda.
Skupinka „badatelů“, nadaných různým stupněm parapsychologických schopností se snaží poodhalit tajemství strašidelného domu. Po strastiplných třech dílech (včetně ztrát fyzických i psychických) se doplíží do vítězného konce. V té době je to už ale divákovi jedno. Je těžké popsat děj, kterého je ve filmu poskrovnu. Trilogii by snad prospěly ostré nůžky a bezohledné sestřihání.
Pokud se hereckých výkonů týče, nic nevybočuje z šedi celého filmu. Někdo je sympatičtější, někdo odpudivější, celek nevylepší ani epizodka S.K. v podobě donašeče pizzy. Nakonec Vás potěší jen melodie Glenna Millera, které se ve filmu ozvou. Ale to je na víc, než čtyři hodiny, které série trvá, žalostně málo. To jste si mohli pustit „Zasněženou romanci“ a měli jste to z první ruky.
Nevím, co vedlo S.K. k tomu, že vyslal Dům v růžích do světa. Možná to bylo finančně zajímavé, možná, že už mu (odpusťte mi tu kacířskou myšlenku) zvlhnul prach...

50%

Rudolf Truxa
28.2.2005, 08:51

Výborné...ale zmatené

Po dlouhém čekání se mi opět dostal Rose Red na DVD do ruky.Historie domu je výborně zpracovaná, postavy také.Jediné co mi na filmu vadilo je částečná zmatenost děje...viz. první noc v domě.

100%

Lukáš Volšan
2.4.2004, 10:10

Ač jsou obě předchozí recenze veskrze pozitivní, moje pocity z tohoto filmu takové nebyly. Moc se mi líbila první polovina příběhu, ovšem konec už tak dobrý nebyl. Ve filmovém zpracování je spousta klišé a mnoho rádoby děsivých scén. Ve finále se mi dokonce podařilo usnout!

50%

Jana Poláčková
16.2.2004, 19:04

Rose Red

Včera jsem shlédla na DVD film od Kinga Rose Red. Překvapilo mě, že i tak malou roličku si Stephen našel. Že mu to jako takovému nadanému spisovateli stačilo... Rose Red mě překvapil svým hereckým výkonem skupinky para.... lidí. Bylo mi ale líto, že jich tolik muselo podlehnout neuvěřitelné síle toho domu. Neměla bych odvahu jako ten kluk, kterému patřil Rose Red díky dědictví. Přece jenom je na tom filmu něco zvláštního. Paní domu Ellen prý zmizela a žije tam do dnes dál, zajímavé je na tom to, že její deník, když se našel končil stránku a od té doby ji doopravdy ve skutečnosti už nikdno neviděl. Co je na tom pravdy??? To ví jen ROSE RED - tak se ho zeptejte. Pozor nikdy nespí... Velmi výborné byly udělány duchové, kulisy a hlavně nejlepší byla Annie - její schopnost by si ale nikno nepřál.

100%

Hanka Ťápalová
4.1.2004, 13:58