Žhářka 2Recenze
Žhářka 2

Fascinující příběh v nefascinujícím filmu. I tento film je pouze další v řadě "dvojek". Opravdu jen díky své pevné vůli jsem vydržela u televize celých 166 minut. První hodina byla nejhorší. Obsahovala spoustu vysvětlování, nějaké věci byly zbytečně zmíněny vícekrát, nějaké věci nebylo vůbec nutné zmiňovat. Na druhou stranu, ve filmu jsmou použity dobré zvláštní efekty. Například- bublající asfalt, když se Charlie "nažhavila", nebo oheň, který do sebe "nasával" jeden ze zmutovaných chlapců z Dílny Johna Rainbirda. Scéna, kdy se Charlie radí sama s sebou, malou holkou, byla nesmyslně vsazená do děje, podle mne neměla skoro žádný význam. Film rozhodně nekončí HappyEndem, ale špatně zase také ne. John byl potrestán. Tak žhavý polibek bych tedy opravdu dostat nechtěla. Za efekty dávám čtyřku.

40%

Traudi
8.2.2004, 11:57

Žhářka

Kniha ŽHÁŘKA my ze začátku připadala velmi vymyšlená. Lidé, co jdou na pokus a dostanou do těla drogy, jenom proto, aby dostali 200 dolarů je dost zajímavý způsob, jak si vydělat peníze. Jejich společné halucinace jim zapírali. Nakonec se na pokusu sbíliži dva lidé a měli společně dítě. MUTANTA =o) Měla největší schopnost podpalovat. Taky v knize zavraždili matku, protože tuto mladou dívku hledala Dílna, aby ji zlikvidovala hrozbu lidstva. Otec ji unese, jak jinak mateřská láska nerezaví. Konec bych nikdy nečekala. Chytli je. Po několika měsíčním útěku je našli a zavřeli do Dílny, kde je zkoumali. Žhářka všechno podpálila, rozjela se jako nějaký zapalovač. Celý svět by mohla spálit, protože jí zabili otce. Jak to mohli udělat ti prolhaní Dílňáci. Ale uklidnila se.... což bylo asi nejlepším řešení. Přečtěte si tuto knihu a budete mile překvapeni jako já. Ještě dnes nad tím přemýšlím, proč to skončilo zrovna takhle, alespoň toho otce jí mohli nechat, když už ztratila matku. Nemyslíte?

100%

Hanka Ťápalová
19.12.2003, 21:59

Žhavých 160min

Celkom dobre strávených približne 160min. Hlavná predstavitelka Charlie ma rozpálila, tak ako sa jej to viackrát podarilo vo filme.No inak ma film nenadchol tak ako iné adaptacie S.K, ale to je asi údel dvojok.

80%

7.10.2003, 15:02