Jízda na StřeleRecenze
Nuda

Po přečtení povídky jsem byla unešená, ale film mě hodně zklamal. Neustálé zdržování, zbytečné scény a tak nějak prostě nuda. Kdybych nečetla povídku asi bych film ani nedokoukala.

50%

Wiky >-<
11.9.2008, 17:36

hmm

Knížku jsem sice nečetla, ale i tak mě ten film velmi sklamal. Čekala jsem něco víc. Děj byl hodně zamotaný moc mi nedával smysl. To byl asi i důvod, proč jsem se u toho filmu tak nudila. Když jsem si ho půjčovala, říkala jsem si, to bude něco super, když dje to od Kinga, ale opravdu jsem se hodně spletla. Možná je knížka lepší, ale film je pro mě propadák.

30%

Kačka Černohorská
6.5.2006, 13:43

DIVOKÁ JÍZDA

Jelikož jsem knížku četla, samozřejmě jsem srovnávala. A došla jsem k názoru, že míň je někdy víc, takže se mi líbila kratší, ale mnohem lepší povídka. Ne že by film nebyl dobrej, to ne. Ale byl takovej moc zdlouhavej až nezajímavej. A občas jsem nechápala o co jde, když byla scéna z přítomnosti a za ní scéna z minulosti. Přišlo mi to trochu chaotický. Ale koukat se na to dalo.

60%

16.1.2006, 23:53

Uvidieť a zabudnúť

Je ťažké kvalitne sfilmovať dielo takého skvelého spisovateľa, akým je King. Pokiaľ sa toho nechopí naozaj kvalitný režisér (Kubrick, Darabont, Reiner), je už dopredu jasné, ako to dopadne. A keď ani predloha nie je nič extra, s filmom to bude ešte horšie. Mick Garris rozhodne nie je dobrý režisér a tento film vôbec nezvládol. Flashbacky použité v správnom čase na správnom mieste môžu umocniť filmový zážitok, no v tomto filme to bolo neznesiteľné. Už po pol hodine sa prestanete orientovať, čo je realita a čo predstavy hlavnej postavy a po hodine už toho máte plné zuby. Navyše hodinu sa aj poriadne nudíte a nemáte absolútne šajnu, o čo v tom filme ide. Pointa príde až behom posledných piatich minút a dá tomu nejaký zmysel, no z podpriemeru to dokáže zdvihnúť maximálne na priemer. Úplne zbytočný film, na ktorý behom pár hodín zabudnete.

50%

1.9.2005, 12:06

celkem to ujde

jízdu na střele v tištěné podobě jsem četla už dávno, takže když jsem ji uviděla ve videopůjčovně, nemohla jsem odolat. Kniha se mi moc líbila a moje očekávání od filmu bylo velké. Jak to tak bývá, když očekáváte hodně, dostaví se zklamání. Jízda na střele není právě dlouhá, tak chápu, že filmaři museli film natáhnout na tu hodinku a půl, ale tentokrát to ději moc neprospělo. Radši se měli spokojit s hodinovým filmem a přídavky hodit do koše. Ale kdybych to už předem nečetla, měla bych asi jiný názor. Film sám o sobě byl moc dobrý. Určitě nelituji, že jsem si ho půjčila.

70%

4.7.2005, 08:19

Zajímavé

Knihu jsem ještě nečetla, ale mám to určitě v plánu..Moje hodnocení je takové nejisté: na jedné straně určitě zajímavý film(neobvyklé prolínání představ(vzpomínek) a skutečnosti).Pěkně propracovaný přechod hrdiny od zpočátku bezvýznamné smrti ke konečné důležitosti života. Měla jsem tam ale spoustu nejasností, které mi snad knížka objasní..Jen bych to více zhodnotila jako film zaměřený na psychiku člověka, než jako horor(jestli to tedy horor ma být)

80%

lijik
18.5.2005, 21:57