VztekRecenze

Kniha je skvělá, je moc velká škoda že nevyšla i v Česku. Čte se rychle, je napínavá a s nečekaným koncem. Povídky v této knize jsou nadmíru povedené. Především pak musím vyzdvihnout Nekuřáky a.s., Poslední příčku žebříku a Ženu v pokoji. King opět děj vykresluje svými mistrovskými vypravěčskými schopnostmi. Nemohu jinak než doporučit.

100%

29.12.2013, 13:28

návod pro americké žáky

Knihu Vztek jsem nečetla a ani si ji ani nepřečtu, což mě moc mrzí, protože by mě dost zajímala. Podle knihy Mistr strachu pár let po jejím vydání začal ten blbej americkej zvyk vzít do školy zbraň a vystřílet spolužáky. První kluk, kterej to udělal, měl vydáví Vzteku ve skříňce. A další před zastřelením učitele pronesl repliku z knihy "na tohle je i algebra krátká". Proto se Stephen King rozhodl stáhnout ji z trhu a přestat ji vydávat. O to víc jsem na ni zvědavá. Snad jednou budu mít štěstí a seženu ji aspoň v té angličtině. Hodnotit nemůžu, protože jsem ji nečetla. Proto 10%.

10%

Michaela Horáková
7.10.2010, 12:24

DOBRE

této této krátké recenze musím vysvětlit ten titulek a zároveň se na dálku omluvit autorovi! Ano je to tak, knihu Talisman jsem četl nadvakrát( ne nakvadrát). Poprvé mne příběh chlapc této krátké recenze musím vysvětlit ten titulek a zároveň se na dálku omluvit autorovi! Ano je to tak, knihu Talisman jsem četl nadvakrát( ne nakvadrát). Poprvé mne příběh chlapce, toulajícího se po pláži moc nezaujal, ale když přišel čtenářský hlad, pustil jsem se do toho znovu a ejhle: vynikající až strhující příběh mne opět přesvědčil o Mistrově genialitě a slíbil si, že už žádnou knihu jen tak neodložím. e, toulajícího se po pláži moc nezaujal, ale když přišel čtenářský hlad, pustil jsem se do toho znovu a ejhle: vynikající až strhující příběh mne opět přesvědčil o Mistrově genialitě a slíbil si, že už žádnou knihu jen tak neodložím. krátké recenze musím vysvětlit ten titulek a zároveň se na dálku omluvit autorovi! Ano je to tak, knihu Talisman jsem četl nadvakrát( ne nakvadrát). Poprvé mne příběh chlapce, toulajícího se po pláži moc nezaujal, ale když přišel čtenářský hlad, pustil jsem se do toho znovu a ejhle: vynikající až strhující příběh mne opět přesvědčil o Mistrově genialitě a slíbil si, že už žádnou knihu jen tak neodložím.

100%

25.1.2007, 18:04

Vzteklý spratek s šestiraňákem

Na povídku jsem narazil v souboru 4 knih The Bachman Books publikovaných pod pseudonymem Bachman od vydavatelství NEL (325 Kč), kterou jsem si koupil ne proto, abych si tu teď honil triko, že čtu v originálu, ale proto, protože její ekvivalent v českém překladu stále není na knižním trhu dostupný:/
Povídka je čtivá, dobře vykresluje atmosféru vyhrocené situace, má spád a hlavní postava rozhodně není černobílá. Na druhou stranu se čtenář s hlavním hrdinou i když by chtěl sebevíc ztotožnit nemůže, byť by měl možná pro jeho počínání ke konci i trochu pochopení. Až na jeden slabší moment (kdy sniper zasáhne hlavního hrdinu namísto do srdce do visacího zámku, který měl náhodou ten den v náprsní kapsičce od košile!) jde o povídku kvalitní, která patří do té lepší poloviny toho, co S. King vyprodukoval (a že i pár slabých chvilek měl:). Proto vřele doporučuji k přečtení. Angličtina v povídce není příliš složitá, mírně pokročilý čtenář se obejde bez slovníku a udrží si dějovou linii, byť občas některé slovíčko nezná (protože ani ve slovníku není:). Snad se kniha brzy dočká i českého překladu!

80%

Petr Kazda
4.1.2005, 07:39

Pokus o priblizenie zla

King sa casto venoval psychike deti, dospievajucich. Iste to bude tym, ze deti su ovela flexibilnejsie v chapani priser, zla. Nehladaju natolko racionalne vysvetlenie, aby nim uplne potlacili fantasticno. 'Vztek' je pokusom o priblizenie zla, pricom hlavny hrdina si u citatela ziska sympatie, aj ked 'terorizuje' triedu so zbranou a urcite potecie krv...

80%

Ender
1.6.2002, 19:10