Temná věž V: Vlci z CallyRecenze
Vlci z Cally

Po vzpomínkové odbočce v Čaroději a sklu, se naše pistolnické ka-tet setkává s vesničany z Cally, které každou generaci sužují nájezdy Vlků. Pistolníci, přestože čas běží a Temná věž je v nedohlednu, se rozhodnou zdržet a vesničanům od Vlků pomoci. Jak později zjišťují, i toto menší zdržení je opodstatněné. Seznamují se s dalším členem svého ka-tet, jenž vlastní klíč ke dveřím do všech kdy a kde, což může pistolníkům v mnohém ulehčit putování za záchranou růže a věže. Je znát, že putování za Temnou věží se blíží pomalu ke svému konci, protože přestože se zdánlivě nic neděje (měsíc dlouhé přípravy na příjezd Vlků), King ve Vlcích z Cally propojuje na první pohled nepropojitelné, a doutváří vedlejší děje- příběh otce Callahana, okolnosti kolem prázdné parcely s růží a další. Otevřený konec svádí k pokračování se spolu s Rolandovou skupinou hnout konečně z mrtvého bodu a postoupit o kousek dál k Temné věži...

70%

17.8.2011, 16:44

Podivná knížka...

V první řadě musím napsat, že jsem se do téhle knížky po celou dobu nezačetl tak, jak bych si přál.. Jsem zklamaný, a určitě patřím k těm, kteří tento díl spíše kritizují. Nádherný díl Čaroděj a sklo možná u mě nastavil laťku tak vysoko, že jí pátý díl nemohl předstihnout. V díle čtvrtém bylo mnohem více sympatických postav, více napětí, lepší styl vyprávění... Tohle mi opravdu chvílemi přišlo jako slátanina, a tak trochu zbytečný díl, i když se zde spousta věcí vyjasnila. Je ale možné, že Vlky z Cally docením, až dočtu poslední, sedmý díl, na který už se moc těším. Předtím jdu ale zhltnout Zpěv Susannah...

70%

24.5.2008, 22:30

Roland Deschain a jeho ka-tet putují po stezce Paprsku na jihovýchod přes lesy Středosvěta krajinou bezčasí, která sahá od trosek civilizace, jak ji Roland pamatuje ze svého dětství, až po karmínový chaos, jenž hrozí pohltit budoucnost. Čtenáři Temné věže dobře znají Rolanda i jeho společníky: Eddieho Deana a jeho manželku Susannah, i Jakea Chamberse, chlapce, který do Rolandova světa dvakrát prošel branou smrti. A samozřejmě nechybí Ochu, malý brumlák. Jejich putování je tentokrát zavede do Calla Bryn Sturgisu, klidné zemědělské oblasti na pomezí Středosvěta. Avšak na dohled od bukolického městečka se nachází Hromová tišina, která jednou za generaci sešle na Callu pohromu, jež ničí duše a životy zdejších obyvatel. Mezi usedlíky najdeme i Donalda Callahana, bývalého kněze, který stejně jako Susannah, Eddie a Jake svého času prošel dveřmi do Rolandova světa. Otec Callahan vypráví ka-tet podivuhodný příběh o tom, co se přihodilo po jeho neslavném útěku z Jerusalem's Lotu v Maine v roce 1977, a objasní se i jeho spojení s Temnou věží a osamělou červenou růží uprostřed Manhattanu. Nebezpečí hrozící Calla Bryn Sturgisu mezitím houstne jako černý mrak. Vlci z Hromové tišiny se blíží. Vzdorovat jim znamená riskovat život celého údolí Cally, ale místní obyvatelé se nakonec odhodlají požádat pistolníka a jeho ka-tet o pomoc. Jejich pistole však stačit nebudou. Vlci z Cally jsou pátou knihou z celkem sedmi knih tohoto dlouhého příběhu. Pistolníci se opět vydávají na cestu za Temnou věží...

100%

7.4.2007, 22:01

The Best

Pro me zarucene nejlepsi z cele sagy Temne veze.. Proc? Jakmile ji zacnete cist, neodtrhnete se od ni.. Nechcete jist, nemuzete spat.. ste napnuti cely den a uz jen ziznive ocekavate jak dopadne tenhle souboj.. Vlci se blizi a mestecko nedycha strachem.. Pistolnik a jeho ka-tet vsak maji plan.. Znaji jejich tajemstvi.. tajemstvi cislo 19:)

100%

Gil
21.7.2006, 12:11

Cesta k Temné věži pokračuje

Vlci z Cally jsou pátou knihou v sérii Temná věž. Knihu jsem zakoupil jednoho pošmourného sobotního odpoledne v brněnském knihkupectví a následujícího dne o půlnoci jsem knihu zavíral s otázkou kam to Susannah, pardon Mia utekla. Ano, knihu jsem přečetl dá se říci naráz, ponořuji se s každým dílem Temné věže hlouběji a nemohu se odtrhnout. Zatím pro mne nejlepším dílem zůstává Čaroděj a sklo a to z toho důvodu, že jsem se konečně dozvěděl jak se Roland stal Rolandem pistolníkem. Protože to co si prožijete jako dítě, vás provází celý život a podle toho se utváříte. Ale ted k Vlkům. Příběh pokračuje záhy po konci Čaroděje a skla, hrdinové pokračují na své cestě, kde je zastihnou vesničané - farmáři s žádosti o pomoc. Příběh je opět rozveden do různých událostí, které na sebe navazují až tomu člověk sám nevěří. Protože vše v Temné věži spolu souvisí, paralelní světy se prolínají a v každé části příběhu nalezneme odkaz k jiné události. Susannah se nám opět rozdvojuje, Eddie s Jakem todestují a Rolanda sžírá křivice. Co se týká Vlků ti tu jsou jen na okraj, hlavní dějovou linku vidím v dalším členu ka-tet Pierre Callahenu. Který také prošel dveřmi jako před ním Eddie, Susannah a Jake. Jeho životní příběh mě přímo fascinoval. Skvělá kniha, ale doufám že ty další dva díly budou ještě lepší a konečně se setkáme u Temné věže. Tak atˇ jsou naše dny na zemi dlouhé a Stephena Kinga dvojnásob.

90%

16.4.2006, 17:28

Bylo to dobré a já říkám, díky

Není to dlouho, kdy jsem dočetl pátý díl seriálu Temná Věž "Vlci z Cally".
Zpočátku jsem se nemohl do děje "zažrat" tím správným způsobem, jak jsem u většiny děl Stephena Kinga zvyklý, ale todesování našeho Ka-Tet do New Yorku a vyprávění Perre Callahana o "cestě" ze Jerusalem's Lotu již nastartovalo všechno moje vnímání na plné obrátky. Upřímně jsem významně ocenil, že autor se nepustil do zdlouhavého líčení souboje s vlky (tato část byla popsána svižně a stručně), ale většinou se soustředil na rozvoj našeho poznání jednotlivých postav - Rolandovo "revma", Suzannah versus Mia, ryze světské potíže otce Callahana (drink), ryze tajemné potíže otce Callahana (vampires) nebo i náboženské postoje "Roland versus Callahan". Dávám knize o něco více bodů, než jsem dal předchozím dílům.

80%

Smoca
12.9.2005, 16:40

Vlci z Cally

Mám Temnou věž ráda ale nepatří mezi moje nejoblíbenější knihy od Stephena Kinga.Vlci jsou docela dlouhá kniha,ale podle mého názoru nejméně záživná.Po tak dlouhé přípravě na boj s Vlky jsem očekávala mnohem delší a napínavější souboj.Věřím ale že poslední dva díly teto série budou opět strhující.

70%

radka trneckova
18.8.2005, 23:38

Mírně chatrný můstek na cestě

Ve Vlcích z Cally King opět dokazuje, že je nedostižitelný vypravěč, přes svoji epickou košatost a značný rozsah se kniha čte výborně. Bohužel však nelze nevidět řadu nedostatků. Jednak se Vlci strukturou základního příběhu knihy nápadně podobají dílu předchozímu, koneckonců i v závěrečném boji s vlky Roland (potažmo King) přímo využívá taktiky pasti z Čaroděje, jednak jde o svým způsobem zbytečné zdržení na vlastní pouti po cestě paprsku. Mám pocit, že autorovým prvotním cílem bylo spíše začít postupně spojovat doposud porůznu roztříštěné prvky v jakž takž logický celek. Teprve nyní plně(?) pochopíme lov na Brautigana ze Srdcí v Atlantidě, a to paradoxně prostřednictvím otce Callahana z Prokletí Salemu. Mimochodem jeho "houmlesácký" osud byl pro mne jedním z lepších okamžiků četby. Jsem zvědav, jak ve zbývajících dílech zapracuje King do děje Temné věže příběh z Černého domu. Takže hlavní zápletka knihy na mne působila poněkud vyčichlým, až neoriginálním dojmem, celá knih pak spíše jako mírně chatrný můstek na dlouhé pouti k věži. Pouze díky mistrovskému vypravěčství dávám 60%.

60%

Ivan Švanda
31.5.2005, 13:18

Ka-tet 19ti či 99ti

Roland a jeho společníci jsou po setkání se s Walterem/Merlinem/Maerlynem či Mužem v černém opět na své cestě za temnou věží. Opět následují "stezku" paprsku a Roland si poprvé všímá nového člena jejich ka-tet. Je to Mia další osobnost Susannah a jde jí jen o jedno a to porodit svého "Chlapíčka". Toto však nemění nic na tom že jsou požádáni občany Cally o pomoc proti takzvaným Vlkům kteří každou generaci kradou jejich děti. Záhada 19ky a 99tky či příběh otce Callahana čeká jen na vás...

Pátý díl temné věže postupuje ve svižném tempu ke konci celé serie a mě nezbývá nic jiného nežli říci bravo! Celá kniha je skvěle napsána. Autor se vyhnul nudnému převypravování a přesto že knihá má (opět) přes 600 stránek tak ubíhá velmi čile. Proti tomu jak tu mnozí popisovali celkovou nudnost musím protestovat. Ano je tu málo akce zato však napětí je tu dostatek. Nyní již návrat do minunolsti (v podání otce Callahana) obstál a vyhnul se přehršlému perfekcionismu a působí daleko lepším a svěžejším dojmem. Musím ale pokárat Kinga za přehršlé omílání znamení ve formě 19. Přesto že jsem ho pochopil celkem dobře tak mohlo být zredukováno na rozumnou normu kdy ani neotravuje ani nepohoršuje. Následné promítnutí samotného spisovatele do příběhu však považuji za neuvěřitelně originální nápad a kvituji ho. Mám pocit že v šestém díle si toho ještě užijeme dostatek.

Velmi rád této knize dávám 100% jelikož po Pustinách jde o další opravdové potěšení ke čtení. Ponořte se do světa kde Růže dává naději a Věž volá po Rolandovi. Doporučuji!

100%

Jumbik
17.3.2005, 14:12

Temná věž V: Vlci z Cally

Pokud jsem v recenzi na Temnou věž IV: Čaroděj a sklo psal, že se nejspíš jedná o "ticho před bouří", tak.......no, bouře se prostě nekoná.
Nejedná se o nezajímavou knihu, ale něco se děje až na posledních 30 stranách (a co zvývajících 600 :-)). Sussanah se opět rozdvojila osobnost, do ka-tet se připojuje Otec Callahan (z Prokletí Salemu) a je zde opět knihovník Calvin Věž, který na cestě za Temnou věží sehraje nejspíš dost důležitou roli....
Na Vlcích z Cally mě dost vadila mluva místních a potažmo i Rolandova ka-tet a zdá se mi, že se z Temné věže stává čím dál větší - jak to jen slušně nazvat - slátanina. (Omlouvám se skalním fanouškům)
To ovšem neznamená, že se mi kniha nelíbyla a že si nepřečtu poslední dva díly (moc mě zajímá jak to všechno může skončit).

Přesto, že jsem spíš kritizoval než chválil, dávám 80%.

80%

13.3.2005, 17:05

jednoznačně bomba

Děj fantasticky graduje a už se nemůžu dočkat šestého dílu.Nic na tom nemění ani to,že se mi dostávaly díly do ruky nepravidelně.2,1,4,3 a nakonec 5.Každý díl by prakticky mohl být samostatnou knihou s velkým K.Všem pátý díl doporučuji,ale to snad ani není třeba,protože kdo se dopracoval ke 4,by musel být dost otrlý,aby se nedozvěděl konec. coach

100%

25.2.2005, 18:34

vlci

Knížka mě velmi zaujala. Přečtenou jsem ji měla během čtyř dní a mrzí mě, že jsem celou Temnou věž přečetla teď během necelého půl roku a na poslední dva díly si budu muset ještě počkat. Roland a jeho ka-tet mě uchvátilo šíleným způsobem. Je to úžasná fantazie a tvořivost, co King má!Více slov by už byla óda!!!!:) Doporučuji Temnou věž.

100%

7.2.2005, 15:34

Vlci z Cally

Od této knihy jsem čekal mnohem lepší děj, než jak byl popisován. Místy je kniha nudná, až nezáživná. Jinak mě dostal závěr knihy, kde je konečná bitva. Ještě jedna věc se mi nelíbí a to že se v TV má objevit sám autor. To už mi příde trochu přitažené za vlasy, ale uvidíme, jak to dopadne...
Co mi příde trochu dobrý je stálé se objevující 19. Uvidíme jak se to dále vyvrbí...

90%

Václav Krejsa
7.2.2005, 11:20

Neakční Vlci z Cally

Ačkoliv patří 5. díl TV k těm nejtlutějším, akce se v něm najde spíše pomálu. Nepočítáme-li finální zúčtování s Vlky, je patrně nejepičtější vyprávění otce Callahana o tom, jak se dostal do Cally. Ale rozhodně to není na škodu. Absencí vypjatých akcí totiž zbývá dost místa na pohled do nitra postav. A tak je 5. díl i mnohem přístupnější, protože je "lidštější". Ukazuje problémy Rolandova ka-tet, charaktery jednotlivých obyvatel Cally... Jediné, co mi na Vlcích vadilo ( a doufám, že se to nějak smysluplně vysvětlí) bylo to "tajemné, tajuplné" machrování s devatenáctkou. Pokud to má svůj smysl, pak OK, ale zatím to na mě působilo, jako když si dítě vymyslí historku a chce jí přidat nádech tajemna, a tak si vymyslí něco co se neustále opakuje, protože to zní TAJEMNĚ. Za úplně nejhorší považuju, když starý děda Jaffords pošeptal Eddiemu 19 slov o tom, co objevil pod vlčí maskou.
Ale tato jemná vada na kráse nijak nekazí můj výborný zážitek z knihy.

100%

Jirka Černý
18.1.2005, 17:17

Kingův "Divoký Západ"

Nejlepší vánoční dárek je kniha od Kinga a když je to ještě ke všemu pokračování Temné věže,nemá to chybu.
Někteří čtenáři na těchto stránkách vyjadřují zklamání nad Vlky z Cally.Je to možná tím, že tento díl je přehlednější,jednodušší a "klidnější" než předcházející.To mu ale podle mého vůbec neubírá na kvalitě.Působí na mě, jako by si naši pistolníci na chvilku odskočili z cesty k Temné věži,během této "přestávky" se vypořádaly s Vlky a v dalším dílu se opět vrátí k tomu, co je jejich hlavním posláním.Nerozčilujte se, já jsem pochopila úlohu Vlků a dvojenců v tomto skvělém Příběhu.Jen tempo a plynutí této části ve mně vyvolaly tento pocit.
I já jsem měla před očima hrdiny westernových příběhů a protože všichni čteme doslovy a autorovy poznámky, víme, že to přesně tak mělo být.
Závěrem ještě jeden možná trochu ujetý dotaz? Taky vám(alespoň někomu) tento příběh voní?(myslím opravdový čichový vjem).

90%

Myšák
7.1.2005, 21:41

Vlci z Cally

Vlci z Cally dokreslují celý příběh, ale spousta otázek zůstává nezodpovězena. Strhující příběh, který se odehravá v malebném městečku Calla, vás doslova uchvátí. Příběh nám odkrývá tajemství propletenosti všech světů a složitosti celého systému. Pátý díl Temné věže se mi moc líbil a hned po Pustinách se stal mojím nejblíbenějším. Doslova mě uchvátily postavy v celém příběhu otec Callahan, robot Andy nebo sekta Manni. Rozhodně všem doporučuji a dávám 100 %.

100%

Petr Medvid
2.1.2005, 14:43

Poriadny vianočný nárez

Včera krátko pred polnocou som jedným dychom dočítal piaty diel Temnej Veže, ktorá ma držala vo svojom mocnom kúzle už od začiatku vianočných sviatkov. Silvester, Nesilvester, musel som ju dočítať. A neľutujem a hovorím ďakujem.
Huh, čo mám vlastne o tejto geniálnej knihe povedať? Jedným slovom je to po treťom diely Temnej Veže ("Pustiny"), podľa mňa zatiaľ najlepšia časť tejto rozsiahlej fantasy ságy.
V žiadnom prípade nechcem prezradzovať nič z deja knižky, aby som nikoho neobral o vzrušujúci zážitok z čítania. Preto poviem len toľko, že príbeh je dynamický, strhujúci, akčný, plný prekvapujúcich zvratov a prekvapení. Jednoducho starý, dobrý Stephen King ako ho poznáme a máme radi. Piaty diel ešte viac poodhalí tajomstvo pána Calvina Towera a jeho manhattanskej knižnice, mystickej parcely s Ružou, ničomných mužov, Karmínového kráľa a Veže samotnej. Čitateľ sa dozvie aj o temných tajomstvách Rolanda a Suzannah, ktoré ohrozujú samotnú podstatu ich ka-tet a výpravu k Veži.
Na záver by som rád poznamenal, že sa mi veľmi páčil vstup postavy otca Callahana z knihy "Salem's Lot" do Rolandovho príbehu. Je očividné, že všetky Stephenove knihy, tak ako všetky vesmíry, sa točia okolo osi Veže.

100%

1.1.2005, 16:05

Vlci z Cally

Tak jsem to dočetl a nevím jestli se mi to líbilo stejně jako předchozí díl. Přišlo mi to poněkud delší a pomalejší dějově. Super je že mám i Prokletí Salemu, tak vím kdo byl a je Callahan. Super je tajemství kolem Vlků, super je důvod proč potřebujou děti, super je vědět kdo jsou bořitelé (Srdce v Atlantidě), super je otevřený konec. Ale přesto mi to přišlo, že jsem se bavil méně než jsem očekával....

90%

echidna
31.12.2004, 13:56

Vlci z Cally

Dnes jsem dočetl další díl Temné věže a musím říct, že mě opět nezklamal. King opět dokázal jak je všestranným spisovatelem, neboť v tom díle Vlci z Cally dal románu westernový nádech a podle mého názoru to bylo dost podařené. Hlavní hrdinové se dostanou do městečka, které ohrožují nájezdníci, kteří místním lidem berou děti a dělají z nich dementy. Celý román, až na prvky ze současnosti a vyprávění otce Callahana, mi připomíná film Sedm statečných. Jenže King tomu dokáže dát ještě mnohem víc a hlavně nechává výborně otevřený konec, kdy už se nemohu dočkat dalšího pokračování. Vlci z Cally jsou důstojným pokračováním předchozích dílů.

90%

10.12.2004, 07:13

Vlci mirne zklamali

Asi jsem se na dalsi dil Temne Veze tesil az moc !!! ... po precteni Vlku z Cally jsem knihu odlozil a dlouze se na ni dival .... necitil sem NIC ... skoro bych rekl, ze sem se citil podvedenej ... nevim presne proc ale proste je to tak.... Vsechny predchozi dily ve me zanechali nesmazatelnou stopu a cela predesla saga se presne trefovala do me viry .... chystam se to precist jeste jednou abych se mohl opravit v nazoru ale prislo mi ze King ztratil naboj. ... Bitva kratka, mrtvich na strane dobra podezrele malo, vitezstvi snadne, mnozstvi opakujicich se napadu atd.... Kazdy z predchozich dilu me nadchnul necim novym, tady sem si niceho nevsiml ... mozna sem slepej ... tento dil vysvetluje plno dalsich veci i smer kterym se asi dej bude dal ubirat nicmene popsat pres 600 stran jen pro pouhe dokresleni .... hodnotim 80-ti procenty ... a nejsem si jist zda to neni moc ... ale prectu jeste jednou a mozna upravim.

80%

22.11.2004, 16:04

čas klouže...

Když jsem včera dočetl Vlky z Calla, uvědomil jsem si, že hodnotit každý díl zvlášť je holej nesmysl. Také tu knihu hodnotit nebudu. Je to jako hodnotit v knížce každou kapitolu zvlášť. Ohodnotím, jasně, ale až v tomto eposu otočím poslední stránku.
Na druhou stranu jsem si vědom, že žádná poslední stránka nebude. Temná Věž nikdy neskončí. Ona si totiž žije svůj vlastní život ve všech Kingových příbězích.
Jedno je fakt... Nikdy jsem nečetl nic co by dosahovalo aspoň desetiprocentní výšky Temné Věže. Také jsem nikdy nečetl nic co by se mnou takhle manipulovalo. Jsem chudák... a King to ví. Je to Král.
Tři věci z Vlků mě nedají spát.
1) Jak je možné, že v tomto díle jsem si pořád Rolanda představoval jako Clinta Eastwooda? A proč, se v závěrečné autorově poznámce vyskytují tři filmy Sergia Leoneho ve kterých Eastwood hrál? Má to co dělat se spisovatelskou telepatií?
2) Jak je možný, že se spisovatel zatáhne sám do děje? Ví o tom vůbec? Vypadá to, že čas fakt klouže...
3) Jakto, že směrovací číslo mého bydliště (351 37) je vlastně devatenáct? Jak je to kurva možný?!

...Svět zdevatenáctkovatěl...

100%

Tartaro
19.11.2004, 10:50

1999

Právě před chvíli jsem dočetl (mnou) dlouho očekávaný pátý díl Temné Věže a musím říct, že Vlci z Cally jsou perfektní. (Dostala mě část při níž Eddie s Calvinem Věží protlačují knihovničku nenalezenými dveřmi.)

Začátek je trochu pomalejší než obvykle u Věže bývá a je trochu vidět že King se tak trochu rozkoukává po dlouhé době v Roladově světě. Ale hned při prvním Todesu se vše dává zase do těch správných obrátek.
Podle mě jsou Vlci nejméně stejně dobří jako Pustiny možná lepší protože sai King nám ukáže svůj svět, náš svět přesněji řečeno a rozehrává tzv. velké finále. Vlci z Cally jsou totiž jakoby začátkem konce.
Dost by mě zajímalo jestli se nakonec dovíme všechny odpovědi, protože na jednu zodpovězenou otázku čeká tucet dalších.
Alespoň jsme se dověděli jak zemřel Alain a kde Cutbert. A taky jak se sakra dostal otec Callahan do Cally.

Jak bývá mým zvykem přidávám také pátému dílu procenta navíc tentokrát to bude 19 (ne že by se mi líbila míň než ostatní, ale protože to tak má prostě být)

100%

23.10.2004, 19:06

Vlci se blíží...

Calla je poklidné farmářské městečko v zapadlém koutě Středosvěta. Poklidné, ale ne tak úplně. Jednou za generaci se objeví Vlci, mocní a tajemní tvorové, kteří se jako vítr proženou městem a když opět zmizí, zbude po nich jen pláč těch, v jejichž rodinách byla dvojčata. Vlci si totiž vždy jedno z každého páru dvojčat vezmou...

A po čase se děti zase vrátí, ale mentálně jsou z nich idioti a navíc trpí podivnou poruchou, která způsobí jejich předčasný růst, rychlé stárnutí a dříve či později bolestivou smrt. Tisíce let starý robot Andy, který žije v Calla spolu s lidmi a mnohém jim pomáhá sice obyvatele dokáže předem varovat, že se Vlci blíží, ale dosud nikdo se neodvážil se tvorům v šedé a zelené, kteří nosí mocné a smrtíví zbraně, postavit.

Ovšem svět se hnul. Říká se, že nedaleko v lesích se prý objevila skupina pistolníků. A pokud by je občané města najali, možná že by se jim tentokrát podařilo své děti ubránit...

Ta skupina je samozřejmě Roland a jeho ka-tet a když jsou požádáni o pomoc, nemohou odmítnout. Za prvé proto, že učení pistolníků jim takovou pomoc nakazuje a za druhé je tu věc, předmět veliké moci, který u sebe skrývá bývalý kněz z našeho světa, Pere Callahan, kterého možná znáte z jiné Kingovy knihy - Prokletí Salemu, který se sem, do města Calla dostal skutečně velice klikatými cestičkami.

Ta věc, které se bojí a přesto ji u sebe ukrývá má totiž velikou moc - umožňuje svému vlastníkovi cestovat do jakéhokoli "kde" a "kdy". Moc, která by mohla pistolníkům pomoci zachránit Růži, která se skrývá na opuštěném pozemku v New Yorku, zachránit pana Calvina Towera, který provozuje svoje tajemné knihkupectví, kde si Jake koupil knížku hádanek a možná i zachránit ne pouze svět, ani vesmír, ale všechny vesmíry....

Ovšem snadné to jistě nebude... Ten předmět je totiž zároveň velice nebezpečný...

Ale chtějí opravdu všichni v Calla, aby byla učiněna přítrž nájezdům Vlků? Budou pistolníci vůbec schopni odolat tak mocné přesile?
Neskrývá se v ka-tet nějaké slabé místo, nebezpečí, které jej ohrozí zevnitř v nejméně vhodbou chvíli?
A proč je tak důležité číslo devatenáct?

Tak to už si budete muset přečíst sami, I beg you.

100%

*** ESO ***
3.7.2004, 20:58

Výzva

Tohle není ani tak recenze jako spíš výzva.Vy,kteří máte známé na správných místech,až se tahle kniha oběví u nás alespoň anglicky,prosím ozvěte se mi§PS:tvurcům vebu:promiňte,já se musle někomu svěřit :-)

100%

Terous Bajerova
1.4.2004, 13:25