Nic mocKNIHY

Od té doby co jsem náhodou dostal ke Kingově knize Misery, jsem se stal nadšeným Kingovým čtenářem a hltám jednu jeho knihu za druhou a ze všech jsem byl, dokud jsem nepřečetl Čtyři po půlnoci nadšen. Zatím jsem byl zvýklí, že ze všech jeho knih na mě dýchá jákási děsivá realitak, že se mi každý z jeho příběhů může stát, když jdu ráno do školy. Poté jsem se ale dostal k této povídkové knize- příběh letadlo ztraceného v čase e mi zalíbila, ale všechny ostatní povídky mě moc nenadchly. Příběh bláznivého spisovatele bojujícího sám se sebou(Skryté okno do skryté zahrady)byl nudný. Sluneční pes mi přišel jako docela napínavá povídka se skvělým koncem, ale stále tomu něco chybělo a Policajta z knihovny jsem přečetl jen abych zabil čas.

50%

19.8.2003, 12:03
Kniha Čtyři po půlnoci
SouhlasFILMY

Film jsem zhlédl až nyní po přečtení povídky Rita Hayworthová a vykoupení z věznice Shawshank a tvůrce filmu musím pochválit. Jediné co mi na filmu nesedí je Reed v podání Morgana Freemena.

90%

18.8.2003, 20:49
Film Vykoupení z věznice Shawshank
TommyknockeřiKNIHY

Od Kinga jsem nečekala román, který bude spíše připomínat sci-fi, ale i přesto jde o podařenou knihu. Líbil se mi především začátek, kdy Bobby zakopne v lese o kus kovu a nějakou magickou silou je nucena onen předmět vykopat, a závěr, okamžik, kdy se nám odhalují prostory vesmírné lodi. Kniha má poutavý děj, přesto mě nebavily pasáže o bolestech hlavy Bobbyina kamaráda a o jeho opilosti a následné opici. Jinak se samozřejmě jedná o perfektní knihu (nic jiného se na to nedá říct - vždyť autorem je Stephen King!!!)

80%

Morganka
5.8.2003, 15:00
Kniha Tommyknockeři
Mistr románů i povídekKNIHY

Nejprve jsem neměla k povídkám Kinga moc velkou důvěru. Myslela jsem si, že když je mistem dlouhých a krátkých románů, nemůže přece být mistrem i v psaní povídek.Přesto jsem si knihu půjčila. První povídka psaná na způsob deníku(Prokletí jeruzalémské)mě ke knize přitáhla natolik, že její zbytek jsem "zhltala" během několika dnů. Snad nejvíce mě zaujaly povídky: Římsa (obrazy náhody,lásky,sebeobětování), Noční směna (strach a příšerné krysy), Šroťák a Šedá hmota (miluji jejich závěr, kdy jeden z hlavních hrdinů sedí na nějakém místě a s napětím očekává návrat. V lepším případě buď svého ohroženého přítele, v horším jisté příšery), Bojiště (několikrát jsem ho předčítala svým kamarádům a dokonce i svému desetiletému bratrovi) a Nekuřáci,a.s. (skvělá metody, jak se odnaučit kouřit - škoda, že u nás nic podobného neexistuje, okamžitě bych tam přihlásila svého přítele a to i za předpokladu, že bych přišla o malíček při jeho přestupku!).Musím uznat, že Stephen King mě ohromil. Už od patnáczi let čtu s nadšením jeho knihy a v poslední době jsem si je začala i kupovat. Sbírka povídek Noční směna je úžasná,plná zvratů a překvapení... Ráda se k ní vracím a všem vřele doporučuji!

90%

Morganka
5.8.2003, 14:43
Kniha Noční směna
Čistá subjektivita názoruKNIHY

Včera jsem odložila tuto velmi zajímavou knihu a šla spát. Bohužel se mi podařilo propadnout do říše snů až za dlouho, ale určitě to nebylo tím, že bych se bála. U téhle knížky jsem se si totiž strachy ukusovala nehty jen chvílemi, jindy jsem se zase trošku nudila a nedokázala se soustředit, ale hlavně jsem obdivovala rozvíjení všech tří hlavních postav. Obzvláště pak Jacka... Plus - až pojedu do hor, nebudu nikdy bydlet v pokoji číslo 217 :-)

80%

5.8.2003, 10:09
Nejnovější    391 | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400    Nejstarší /Celkem stran: 428