Nedoufejte v nemožné!FILMY

Na to , že uvidím film To jsem se těšila dlouho . Nejen proto , že kniha je velmi dobrá , ale i proto , že jsem chtěla vědět , jak si filmaři poradili s tímto docela obtížným úkolem . Nyní už samozdřejmě vím , že člověk nemá doufat v nemožné .Nejem že film postrádá jakoukoli logoku , nemá ani špetku po oné krásné napínavé atmosféře románu . Herci jak dětští , tak dospělí jou tak nevýrazní , že si člověk všimne spíše 3patně napsaného scénáře než jich . A kdybych to měla shrnout ? Raději si přečtěte knihu , protože tenfilm se skutečně nepovedl.

40%

holly
2.6.2002, 00:43
Film To
Ani nudný, ani překvapivýFILMY

Film, kterému na Nově vymysleli český název "Zhubni!" patří k tomu lepšímu, co bylo podle Kingových předloh natočeno (ačkoliv producentem byla společnost pana Spellinga, k Beverly Hills 90210 měl film naštěstí daleko :-) ) . Zmínku si zaslouží určitě masky - přerod z tlouštíka v hubeňoura je opravdu zajímavý. Děj má sice výraznou pointu, když však shlédnete film do určité scény, patrně si ji bohužel dokážete domyslet sami, takže už není natolik překvapivá, jak bylo asi myšleno. Na druhou stranu nemohu ovšem příběhu vytknout ani přílišnou nudnost - důkazem může být třeba jen to, že přes pozdní noční hodinu mě film nedokázal uspat. Thinner se s největší pravděpodobností nikdy nestane nějakou kultovní záležitostí, patrně ve vás nezanechá ani žádný dlouhotrvající dojem. Pokud od něj nečekáte něco takového, asi se vám bude líbit.

70%

2.6.2002, 00:40
Film Kletba
Film se povedlFILMY

Tenhle film se mi opravdu hodně líbil. Myslím si, že tvůrci přesně vystihli temnou a strašidelnou atmosféru z Kingovy knihy, což se vetšinou u jeho zfilmovaných románů moc nevede např. To

100%

Petr Svoboda
2.6.2002, 00:35
Film Noční směna
Dokonalý filmFILMY

Film je dokonalý. Je o svobodě, přátelství, objevení sebe sama. Doporučuji!

100%

Zakynda
2.6.2002, 00:32
Film Vykoupení z věznice Shawshank
Perfektní filmFILMY

Todd se zajímal o holocaust, jednoho dne objevil v městečku ve kterém žije muže jménem Kurt Dusander, zjistil že se jedná jednoho z hrůzných velitelů koncentračních táborů (Pátim) a tak ho začal vydírat na způsob-vyprávějte mi, co se tam dělo a jak se to dělo a já vás neudám. Kurt tedy neochotně přistoupil na dohodu a začal pravidelně Toddovi vyprávět zvěrstva které prováděl v koncentračních táborech. Jenže, situace začne vřít, Todd se začne od základu měnit, Kurt začne vydírat Todda atd. Film je opravdu perfektně zpracován. Režíroval ho Bryan Singer, režisér filmu "Obvyklí podezřelí", herecké výkony jsou vystříbřené (Brad Renfro), v malé roli si i střihne David Schwimmer ze seriálu Přátelé. Skvělá je doprovodná hudba Johna Ottmana.

100%

Jakub Ďuraško
2.6.2002, 00:28