Mistrné fantazy vyprávěníKNIHY

Kdyz jsem poprve otevrela tuto knihu, tesila jsem se na dalsi genialni pribeh, ze ktereho cloveku doslova mrazi v zadech, dalsi pribeh od ktereho se clovek tezko odtrne, pribeh plny fascinujich postav se svymi specifickymi charakterovymi vlastnosmi, kdy King nechava sve fantazii volne pusobiste..... Po prvnich prectenych strankach jsem otocila knihu na titulni stranku, abych se presvedcila, ze autor je opravdu Stephen King.....a byl. Ovsem tato kniha je jina, jina nez klasicky horror. Je opravdu napsana vytecnym zpusobem, King zde uplatnil sve vynikaji vypravecske nadani. Tuto knihu muzete cist malemu diteti, aniz by se na Vas tazave divalo a za kazdym desatym slovem se ptalo co ktere slovo znamena. Zaroven vsak upouta i dospeleho ctenare. King si Vas opet pripouta svym mistrnym vypravenim a ikdyz Vas kniha nezaujme mozna hned zpocatku, urcite ji nenechate neprectenou. Myslim, ze se male Naomi pribeh libil. Kazdopadne bych tuto knizku zaradila spis nez jako "horrorovy zanr" do "fantazy" nebo "pohadek pro male i velke".

50%

nikita
6.11.2001, 20:33
Kniha Dračí oči
Naprosté uchváceníKNIHY

Bylo mi 14 let, když jsem poprvé počal číst tento vynikající román. Snad jsem tehdy ještě zdaleka všechno nechápal, ale už na mě z knihy vyzařovala jakási tajemná síla... Přesto jsem tenkrát knihu zdaleka nedočetl. O tři roky později jsem se k oné knize dostal podruhé. Nikdy se mi nestalo, aby jsem se naprosto vžil do příběhu některé knihy. Zde se to stalo. Ačkoli jsem od té doby přečetl dalších 10 děl Stephena Kinga, žádné z nich nepředčilo ba se ani nepřiblížilo kvalitám tohoto díla. ( Snad trochu "Osvícení" ) "It" naprosto změnilo můj pohled na svět. "It" mě naprosto uchvátilo. Je to nejlepší román, jaký kdy byl napsán. Teď už tento nádherný příběh prožívám s hlavními hrdiny potřetí a vychutnávám si každé slovo víc a víc. V tomto díle se nejvíce projevila genialita amerického krále hororu. Nikdy na tuto knihu, jakožto i na Velkého Billa, půvabnou Beverly, sípajícího Eddieho, obézního Bena, černošského chlapce Mika, židovského Stana a ukecaného Richieho nezapomenu...

100%

6.11.2001, 20:30
Kniha To
Díky KinguKNIHY

Nemám slov.Když se mi kniha dostala do ruk,kvůli její délce trvalo dloouho než jsem se do ní pustil.Ale při přečtení prvních 30 stránek jsem už prostě nemohl odejít.Ještě dlouho budu mít v paměti Pennywisova slova:"Chceš balonek?Vznáší se.Všichni se tady vznášíme.A ty budeš taky...."Lepší knížku jsem nečetl a určitě taky už nebudu číst pokud S.KING nenapíše nějaký další trhák.Doufám,že jo!Díky Kingu.Jsi KING!!

100%

Danda
6.11.2001, 20:29
Kniha To
King v plnej kráseKNIHY

King sa v knizke To predviedol v plnej krase. Aj ked ide o horor, myslim, ze tato kniha je jednym z najlepsich pribehov, ake som kedy cital. Hlboka hlavna dejova linia prepletena perifernymi dejmy, vela postav, brilantny styl... doporucam kazdemu.

100%

Ender
6.11.2001, 20:28
Kniha To
Výtečná četbaKNIHY

Výtečná kniha, kterou jsem dostal k vánocům mě zarazila obrovskou kvalitou oproti filmovému zpracování a taky promakaným příběhem. 1060 výtečné četby. Podobně jako Nezbytné věci je škoda, nepřečíst si něco tak geniálního!!!

100%

6.11.2001, 20:27
Kniha To