UuuKNIHY

taktovkou Bachmana stalo, že jsem se nemohla dostatečně vcítit do postav a jejich iracionálního chování, protože chování Barta iracionální bylo. Nechápala jsem jeho uvažování a celkové plynutí příběhu. Semtam jsem si u knihy a nad jeho uvažováním říkala: Bože, ten je nemožný, takhle všechno pokazí!! Na jednu stranu je hlavní hrdina románu člověk, který nechce být okraden o vzpomínky, rodinu, dům, pracoviště, ale on sám neváhá okrádat druhé- okrade svou manželku, zaměstnance, město. Svým chováním si absolutně protiřečí a tím vlastně i celá kniha. Když se přeci jen pokusím vcítit do Bartova chování, přemýšlím: myslel si, že vyhraje? Ne... On to předem vzdal už během úvodní scény se zbraněmi a věděl, že nemá šanci. Byl to jen kapr, který se po vytažení mrskal a věděl, že bude sněden. Klasický egoista řídící se heslem: když ne já, tak nikdo... Naštěstí jsem se s Bartem rozloučila celkem rychle díky neveliké tloušťce knihy. A poselství knihy? Možná jen: proti nařízením nemáte šanci vyhrát, pokud nemáte sakra dobrého právníka. Výsledné hodnocení zachraňuje dokonalé spisovatelské umění Kinga. Ačkoliv napsal slátaninu, napsal ji jako vždy svým dokonalým spis taktovkou Bachmana stalo, že jsem se nemohla dostatečně vcítit do postav a jejich iracionálního chování, protože chování Barta iracionální bylo. Nechápala jsem jeho uvažování a celkové plynutí příběhu. Semtam jsem si u knihy a nad jeho uvažováním říkala: Bože, ten je nemožný, takhle všechno pokazí!! Na jednu stranu je hlavní hrdina románu člověk, který nechce být okraden o vzpomínky, rodinu, dům, pracoviště, ale on sám neváhá okrádat druhé- okrade svou manželku, zaměstnance, město. Svým chováním si absolutně protiřečí a tím vlastně i celá kniha. Když se přeci jen pokusím vcítit do Bartova chování, přemýšlím: myslel si, že vyhraje? Ne... On to předem vzdal už během úvodní scény se zbraněmi a věděl, že nemá šanci. Byl to jen kapr, který se po vytažení mrskal a věděl, že bude sněden. Klasický egoista řídící se heslem: když ne já, tak nikdo... Naštěstí jsem se s Bartem rozloučila celkem rychle díky neveliké tloušťce knihy. A poselství knihy? Možná jen: proti nařízením nemáte šanci vyhrát, pokud nemáte sakra dobrého právníka. Výsledné hodnocení zachraňuje dokonalé spisovatelské umění Kinga. Ačkoliv napsal slátaninu, napsal ji jako vždy svým dokonalým spis

100%

29.12.2013, 13:29
Kniha Srovnáno se zemí
SkvěléKNIHY

Kniha je skvělá, je moc velká škoda že nevyšla i v Česku. Čte se rychle, je napínavá a s nečekaným koncem. Povídky v této knize jsou nadmíru povedené. Především pak musím vyzdvihnout Nekuřáky a.s., Poslední příčku žebříku a Ženu v pokoji. King opět děj vykresluje svými mistrovskými vypravěčskými schopnostmi. Nemohu jinak než doporučit.

100%

29.12.2013, 13:28
Kniha Vztek
SkvěléKNIHY

Povídky v této knize jsou nadmíru povedené. Především pak musím vyzdvihnout Nekuřáky a.s., Poslední příčku žebříku a Ženu v pokoji. King opět děj vykresluje svými mistrovskými vypravěčskými schopnostmi. Nemohu jinak než doporučit.

90%

29.12.2013, 13:27
Kniha Žhářka